2013. december 20., péntek

3.rész

*
    - Taylor…
    - Igen , KITT?
    - Azt hiszem újabb követőnk akadt! Viszont az SPM-et nem alkalmazhatjuk.
    - Miért?
    - Ugyanakkor egymás után kétszer nem lehet.
    - Rendben.
    - Viszont akad itt más probléma is…
    - Micsoda? – ijedeztem.
Ahogy ezt mondtam egy tó mellett haladtunk el. Mindenhol hatalmas fűzfák álltak.
-         Egy vihar által kidöntött fa az utunkat állja.
-         Most mit csinálunk?
-         Mindjárt mondom. Ha a rönk közelébe értünk , nyomd meg a műszerfalon lévő piros ’ Turbo Boost’ gombot.
-         Ez mit csinál?
-         Majd meglátod.
Akadályunk vészesen közelített, s amikor az autó és a rönk távolságát két méterre becsültem, megnyomtam a gombot.
A hirtelen keletkező nyomás hátrataszított a székben és már csak annyit éreztem,hogy az autó elemelkedik a talajtól. A földet érés után meglepetten tapasztaltam, hogy átugrattam a kidőlt fát. Megkönnyebbülten tudatosult bennem,hogy megúsztuk ezt is. KITT susogó hangot adott ki. Az órára néztem. Három óra. Lassan vissza kell mennünk.
A közeli stégnél jobbra fordultunk és ötszáz méter után ismét a főúton találtuk magunkat. Egy kilométer után letértünk a faluba. Ott jobbra ,majd balra fordultunk és a harmadik ház előtt megálltam. Kiszálltam. Az égbolt egyre világosabb lett.
 - Ideje bemenni.
 - Rendben.
Kinyitottam a kapukat. KITT beállt a helyére.
-         Jó volt a ma este. – mondtam mosolyogva.
-         Örülök, hogy tetszett.
Bezártam a kapukat és hazamentem.
*
Ismét tízkor keltem. John még javában aludt.
A szokjásos reggeli rutinom végére már ő is felkelt.
    -  Jó reggelt!
    -  Neked is!
Megvártam, míg egy kicsit magához tér, utána megemlítettem,hogy ma is elmehetnénk a nagyiékhoz. Nem sok gondolkodás után beleegyezett.

Ebben a pillanatban megcsörrent a telefonom. Mr. Hemaz volt az.

4 megjegyzés:

  1. Rövidke rész lett, de tetszett:D Kíváncsi vagyok, hogy mit hoz a jövő a párosnak és, hogy lesznek-e komoly küldetéseik(: Hamar kövit(:
    With love: L.xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Életem!♥
      Hamarosan hozom,mivel ez tényleg rövid..:/
      Hidd el, a bonyodalmak Mr. Hemaz nevével kezdődnek!;)

      Törlés
  2. I'm here! :)

    Na jöttem, olvastam és most írok. Szóval, ahogy az előző kommentelő barátosném kifejtette, igen, ez rövidke rész lett, de nem az a lényeg. Azt hiszem ez inkább ilyen felvezető rész akar lenni. Mr. Hemaz-ról még nem hallottunk, szóval az izgalom a következő kis fejezetkére marad. Kíváncsi vagyok, hogy ki ő, mit akar és egyáltalán mi köze ehhez az egészhez. Kíváncsian várom! És ügyes vagy nagyon! :)
    Puszi♥

    ~T xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Élet!:D
      Már nagyon vártalak,és nem csalódtam.:)
      Kritikád számomra isnpiráló,és öröm a bloggerek közé tartozni:)

      Törlés