2014. április 14., hétfő

5.rész

- Mi történt Taylor?!
- Mr. Hemaz egy egész raktár Góliátot hozott létre,csak hogy Anyát megszerezze....ez a pali az őrületbe kerget! -  mondtam még mindig ziháltan.
KITT kinyitotta ajtaját.
- Szállj be!
- Hova megyük? -néztem rá meglepve.
- Gondolom nem akarod,hogy az az alak legyen a mostohaapád?!
- Persze hogy nem! - mondtam fellelkesűlve - Let's Go!
Áttértünk a raktár másik oldalára.
Egy romos épületben leparkoltunk. Nem hiszem,hogy bárki is keresné KITT-et.
- Figyelj - ismertettem a tervet - bemegyek és megpróbálom megállítani az ütemeltetést. Ha jelet adok gyere azonnal,mert ez az egész kóceráj robban majd!
- Rendben. Maradj óvatos!
- Oké!
Elsunnyogtam egészen az ajtóig. Ott megálltam egy pillanatra ,mert egy robot ment el mellettem. Mozdulatlan maradtam,majd a főbejáratra helyeztem a bombát.
Öt perc és Au Revoir!
Ránéztem az órára,megnyomtam egy gombot és hirtelen K.I.T.T. hangja hasította meg a csendet.
- Kész vagy?
- Igen!
- Gyere azonnal!
Elfutottam a kocsimhoz és ott vártam,hogy mi történik.
Még fél perc...még tíz másodperc...
Semmi?!
Egy távcsővel odapillantottam...
A BOMBA NEM VOLT SEHOL.
- K.I.T.T. ...
- Tessék!
- Nincs meg a bomba!
- Hogyan?!
- Nem tudom, lemegyek újra - mondtam, és már szaladtam is.
Ahogy leértem,halkan újra körbejártam a helyet.
Hirtelen egy hang szólított meg:
- Ezt keresed?
Mr. Hemaz volt az. Nála volt a robbanószer....
          
                             *
Nem hiszem el...megkötözött!
- Komolyan azt hitted,hogy megállíthatsz? - állt meg előttem összefont karokkal - Ahhoz képest,hogy Anyukád mennyire tisztességes...
- Hagyja ki belőle őt, tudom,hogy miatta csinálja ezt az egészet!
- Így is van.
- És még én azt hittem normális....mindig tiszteltem magát,de most ez egy éles pálfordulat!
- Hidd el, te is ezt tennéd a helyemben!
- Mit? Csak azért,mert álmaim nője rám se néz,nem építenék egy sereg kamiont és nem kötözném meg a fiát!
- Nem , nem , nem! - már szinte üvöltött velem - Annyi évig próbáltam neki elmondani azt,hogy az első pillanattól fogva tetszik nekem...erre jössz te és mindent elrontassz.
- Csak egy valamit áruljon el! Miért kell ez a sok Góliát hasonmás?
- Gondolj bele! Egy ilyen erővel Anyukádnak csupán egy szavába kerül és én megszerzem neki,amit szeretne.
- Anya nem fog belemenni,ha megtudja,mit művelt velem!
- Úgy gondolod? Nézzük meg! - mondta,majd ki indult az ajtón -
jó szórakozást a robotokkal.
Az ajtó bezárult,egyedül maradtam egy rakás ócskavassal...nesze neked jószándék!
Lássuk,vajon elérem-e az órámat...ez az!
Sikerült.
- K.I.T.T.! Mr. Hemaz fogjul ejtett!
- Várj, máris indulok...
- Ne! Rengeteg robot van itt,akik ha megérzik a frekvenciáidat,megtámadnak! Kérj inkább segítséget!
- Mégis kitől?
- Két jó barátomtól...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése